مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 06:002021-01-06سياسي

پایان ثبت نام ناظران بین المللی برای نظارت بر انتخابات پارلمانی قزاقستان


کمیسیون مرکزی انتخابات قزاقستان از پایان زمان ثبت نام ناظران سازمان ها و کشورهای خارجی برای نظارت بر انتخابات پارلمانی و شوراهای محلی این کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، زمان ثبت نام ناظران بین المللی برای نظارت بر انتخابات آتی پارلمانی و شوراهای محلی در قزاقستان به پایان رسید.

کمیسیون مرکزی انتخابات قزاقستان با اعلام این خبر گفت: مطابق با قوانین انتخاباتی این کشور ثبت نام ناظران سازمان های بین المللی و کشورهای خارجی 5 روز قبل از برگزاری انتخابات پارلمانی به پایان می رسد.

بر اساس این گزارش، در مجموع 398 ناظر از کشورهای خارجی و سازمان های بین المللی بر انتخابات آتی پارلمانی و شوراهای محلی قزاقستان نظارت خواهند کرد.

از این میان 48 نفر از آنها از مجمع بین پارلمانی همسود، 179 کمیته اجرایی همسود، 4 تن سازمان همکاری اسلامی، 42 نفر از موسسه دموکراتیک و حقوق بشر سازمان امنیت و همکاری اروپا، 9 تن از مجمع پارلمانی سازمان امنیت و همکاری اروپا، 15 تن از سازمان همکاری شانگهای، 7 نفر از شورای همکاری کشورهای ترک زبان، 7 نفر از مجمع پارلمانی سازمان پیمان امنیت جمعی، 9 نفر از مجمع پارلمانی کشورهای ترک زبان و 2 نفر دیگر از نماینده اتحادیه اروپا در قزاقستان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان ثبت نام ناظران بین المللی برای نظارت بر انتخابات پارلمانی قزاقستان

پایان ثبت نام ناظران بین المللی برای نظارت بر انتخابات پارلمانی قزاقستان