مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 06:152021-01-06ورزشي

شیمیدر قم بالاتر از مهرام در جایگاه نخست لیگ برتر بسکتبال


تیم بسکتبال شیمیدر قم با پایان هفته ششم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور بالاتر از مهرام جایگاه نخست جدول رده بندی گروه دوم را به خود اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در شرایطی که تنها یک هفته دیگر به پایان دیدارهای دور رفت از مرحله گروهی فصل جاری پیکارهای لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور باقی مانده، تیم بسکتبال شیمیدر قم با کسب 12 امتیاز از 6 برد متوالی صدرنشین جدول رده بندی گروه دوم این رقابت ها است.

شاگردان مصطفی هاشمی در گروه دوم تا کنون تیم های نیروی زمینی تهران، آینده سازان، ذوب آهن اصفهان، شهرداری بندرعباس، مس کرمان و کوچین آمل را شکست داده اند و با 534 گل زده، 404 گل خورده، بدون شکست، با 12 امتیاز و جایگاه نخست جدول در هفته پایانی این مرحله به مصاف مهرام تهران می روند.

مهرامی ها نیز عملکردی شبیه شیمیدر قم دارند و با 6 برد متوالی مقابل رقبای دیگر حاضر در این گروه، حالا رقابت تنگاتنگی با نماینده قم برای صدرنشینی در گروه دوم دارند، به همین دلیل بازی رو در روی آنها در هفته پایانی دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال جذاب و تماشایی خواهد بود.

طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون بسکتبال، مسابقه تیم های مهرام تهران و شیمیدر قم از هفته پایانی دور رفت لیگ برتر بسکتبال از ساعت 18 عصر روز سه شنبه 23 دی ماه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیمیدر قم بالاتر از مهرام در جایگاه نخست لیگ برتر بسکتبال

شیمیدر قم بالاتر از مهرام در جایگاه نخست لیگ برتر بسکتبال