مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 06:202021-01-06فرهنگي

شهدایی که دوباره شهید می شوند!


نویسنده فیلمنامه «خاک سرخ» با اشاره به آثار ضعیفی که باعث شده حساسیت هایی نسبت به فیلمنامه های شهیدمحور بوجود آید، بیان کرد که برخی فیلمسازان یک شهید را دوباره شهید می کنند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، مهدی سجاده چی که پیش از این فیلمنامه سریال هایی چون شهریار را درباره یک شخصیت ملی به نگارش درآورده است درباره اینکه چرا قهرمانان ملی کمتر در سریال ها دیده شده اند، بیان کرد: شهریار هم شخصیتی ملی است و سریال شهریار در زمان پخش با استقبال رو به رو شد اما آثاری مثل شهریار دیگر ساخته نشد چون سوژه باید قابلیت سرمایه گذاری روی آن را داشته باشد.

وی ادامه داد: در زندگی باقی شاعران نکاتی مطرح است که برخی مسئولان نمی پسندند مثلاً موضوعاتی در زندگی مولانا وجود دارد که نمی توان مطرح کرد و باید حذف کنید و بعد درنهایت فیلمنامه ای دارید که اصلاً ربطی به آن شخصیت ندارد.

نویسنده سریال خاک سرخ با اشاره به ملاحظات نسبت به قهرمانان ملی بیان کرد: همین ملاحظات نسبت به برخی قهرمانان ملی نیز وجود دارد.

تلویزیون نسبت به پرداخت این قهرمانان مشکلی ندارد اما برخی از این شهدا، مدعیانی دارند که آنها بیشتر این ملاحظات را مطرح می کنند.

از طرفی نوعی بی اعتمادی نسبت به هنرمندان وجود دارد و این پرسش مطرح می شود که آیا هنرمندی که می خواهد درباره یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدایی که دوباره شهید می شوند!

شهدایی که دوباره شهید می شوند!