مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 06:302021-01-06اجتماعي

جستجو برای 5 مفقودی زرین کوه دماوند/درخواست برای عدم صعود به ارتفاعات


مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از ادامه عملیات جستجو برای یافتن پنج مفقودی زرین کوه دماوند خبر داد و افزود: شب گذشته این افراد در کنار رودخانه رویت شده اند و انشاالله امروز عملیات جستجو منجر به یافتن انها خواهد شد.

- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از ادامه عملیات جستجو برای یافتن پنج مفقودی زرین کوه دماوند خبر داد و افزود: شب گذشته این افراد در کنار رودخانه رویت شده اند و انشاالله امروز عملیات جستجو منجر به یافتن انها خواهد شد.

منصور درجاتی در گفتگو با ایسنا، گفت: در پی اعلام خبر مفقود شدن پنج نفر در زرین کوه دماوند در روز سه شنبه 16 دی ماه سال جاری به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان تهران، دو تیم جستجو و نجات شامل نجاتگران هلال احمر به همراه عوامل انتظامی به محل حادثه اعزام شدند؛ علاوه بر این فرماندار دماوند نیز از ساعات اولیه بامداد در ارتفاعات مذکور جهت ایجاد هماهنگی و تعامل بین دستگاهی حین عملیات جستجوی نیروهای نجاتگر حضور پیدا کرد.

وی افزود: این پنج نفر علیرغم ابلاغ و انتشار منع صعود و احتمال سقوط بهمن به ارتفاعات رفته اند و هیئت کوهنوردی نیز از هویت آنها و عضویت در تیم های کوهنوردی اظهار بی اطلاعی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جستجو برای 5 مفقودی زرین کوه دماوند/درخواست برای عدم صعود به ارتفاعات

جستجو برای 5 مفقودی زرین کوه دماوند/درخواست برای عدم صعود به ارتفاعات