مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 06:302021-01-06دانش

قوانین کنکور را تجمیع کنیم/درصد شمول سهمیه ایثارگران متناسب سازی شود


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه این شورا می تواند در خصوص کلیات کنکور تصمیم گیری کند؛ گفت:بهتر است قوانین گذشته کنکور را تجمیع و خلاصه کرده و با کنار گذاشتن سهمیه های گذشته با هدف برقراری عدالت آموزشی تلاش کنیم روند اعمال سهمیه ها فرآیندی متفاوت به خود گیرد.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه این شورا می تواند در خصوص کلیات کنکور تصمیم گیری کند؛ گفت:بهتر است قوانین گذشته کنکور را تجمیع و خلاصه کرده و با کنار گذاشتن سهمیه های گذشته با هدف برقراری عدالت آموزشی تلاش کنیم روند اعمال سهمیه ها فرآیندی متفاوت به خود گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ دکتر سعید رضا عاملی در جلسه 349 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی تاکید کرد: مناسب است لایحه ای که در مورد سهمیه ها توسط وزرای علوم و بهداشت به دولت ارسال شده بود و دولت هم آن را جهت تصمیم گیری به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارجاع داده است را بررسی کنیم و پس از کارشناسی و تصویب در این شورا به عنوان دستور، در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی طرح موضوع شود.

وی افزود: با توجه به حضور ریاست مجلس شورای اسلامی و رؤسای کمیسیون های مربوطه و با توجه به تقدم شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص ورود به موضوع سهمیه ها، می توان در خصوص مجموعه لایحه در شورای عالی انقلاب فرهنگی تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین کنکور را تجمیع کنیم/درصد شمول سهمیه ایثارگران متناسب سازی شود

قوانین کنکور را تجمیع کنیم/درصد شمول سهمیه ایثارگران متناسب سازی شود