مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 06:402021-01-06سياسي

دستخط ابومهدی المهندس در کتاب خاطرات مشاور «حاج قاسم»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردارحاج شعبان نصیری که از یادگارانِ 8 سال دفاع مقدس بود و سابقه ی حضور طولانی در سوریه به منظور دفاع از حرمِ بانوی مقاومت، - ، سردارحاج شعبان نصیری که از یادگارانِ 8 سال دفاع مقدس بود و سابقه ی حضور طولانی در سوریه به منظور دفاع از حرمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) را در کارنامه ی خود داشت، در شبِ اول رمضان المبارک سال 1396، در جبهه ی عراق و طی عملیات آزادسازی موصل از اشغالِ مزدوران سعودی و پیروان اسلام آمریکایی بال در بال ملائک گشود.

شهید شعبان نصیری در قرارگاه فوق سری نصرت نیز حضور موثری داشت و فعالیت های گوناگونی را در کنار فرماندهان این قرارگاه از جمله سردار محمد باقری و سردار شهید علی هاشمی انجام می داد.

پس از مدتی به لشگر 9 بدر رفت.

مدتی در این لشگر به فرماندهی شهید اسماعیل دقایقی فعالیت کرد و با شهادت این سردار در عملیات کربلای 5، در جایگاه رییس ستاد این لشگر به فرماندهی حاج محمدرضا نقدی مشغول فعالیت شد.

حاج شعبان نصیری با آغاز درگیری های سوریه و عراق، دوباره لباس رزمش را به تن کرد و راهی دمشق و حلب و کربلا و سامرا شد.

او حضور موثری در سوریه داشت و رفاقت و نزدیکی اش به فرمانده دلاور نیروی قدس سپاه، سردار حاج قاسم سلیمانی باعث شده بود از مشورت های او در عرصه های مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستخط ابومهدی المهندس در کتاب خاطرات مشاور «حاج قاسم»

دستخط ابومهدی المهندس در کتاب خاطرات مشاور «حاج قاسم»