مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 06:452021-01-06ورزشي

برف فراوان مانع پیدا شدن 5 کوهنورد مفقودی در دماوند شده است


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از تداوم تلاش امدادگران برای پیدا کردن 5 کوهنورد در ارتفاعات «دریاچه تار» دماوند خبر داد.

- دماوند- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از تداوم تلاش امدادگران برای پیدا کردن 5 کوهنورد در ارتفاعات دریاچه تار دماوند خبر داد.

شاهین فتحی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص ادامه جستجوی مفقودین در ارتفاعات دریاچه تار اظهار داشت: 5 کوهنورد در ارتفاعات دریاچه تار دماوند از شب گذشته مفقود شده اند و تلاش امدادگران و نجات گران جمعیت هلال احمر برای یافتن این افراد ادامه دارد.

وی گفت: تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران همراه با یک فروند بالگرد جهت تسریع در عملیات جستجو و نجات به محل حادثه اعزام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در تشریح جزییات افزود: در ساعت 22 شب گذشته گزارشی مبنی بر مفقودی 5 کوهنورد در ارتفاعات دریاچه تار دماوند به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران اعلام شد.

وی ادامه داد: پس از بررسی های لازم مشخص شد یک تیم 5 نفره که قصد صعود به ارتفاعات زرین کوه را داشته اند، در مسیر بازگشت به دلیل کولاک در ارتفاعات مسیر خود را گم کرده و به سمت ارتفاعات دریاچه تار که در شهرستان دماوند واقع است حرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف فراوان مانع پیدا شدن 5 کوهنورد مفقودی در دماوند شده است

برف فراوان مانع پیدا شدن 5 کوهنورد مفقودی در دماوند شده است