مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 06:502021-01-06سياسي

احیای تئاتر دینی خدمت بزرگی به مردم است


رییس دانشکده علوم قرآنی در آستانه برگزاری سومین جشنواره تئاتر آیات گفت: احیای تئاتر دینی را خدمت بزرگی به مردم می دانیم زیرا می تواند موضوعات قرآنی را گسترش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، حجت الاسلام مهدوی پور با بیان این که احیای تئاتر دینی خدمت به اسلام است، اظهار کرد: از طریق جشنواره تئاتر آیات می توانیم موضوعات قرآنی را در جامعه گسترش دهیم.

رییس دانشکده علوم قرآنی بجنورد با اشاره به میزان اثرگذاری برگزاری جشنواره های دینی، بیان کرد: میزان اثرگذاری آنها بستگی به کیفیت آنها، اهداف، اخلاص و روح و جانی دارد که در این برنامه ها هست و هر چقدر میزان این موارد بیشتر باشد، برنامه ها اثرگذارتر خواهند شد.

وی با بیان این که متولیان این برنامه ها باید آموزه های دینی را سرلوحه امور خود قرار دهند، افزود: اگر این گونه نباشد مفاهیم با زبان غریبانه ای منتقل می شود و در قلب و ذهن مخاطب ماندگار نمی شود و به دل نمی نشیند.

مهدوی پور با اشاره به نقش تئاتر در زندگی مردم، اضافه کرد: آداب زندگی از طریق تئاتر به کودک آموزش داده می شود، در واقع آموزش ها از طریق مادر به شیوه تئاتری به کودک ارائه می شود و می توان گفت هنر تئاتر از این روش نشأت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای تئاتر دینی خدمت بزرگی به مردم است

احیای تئاتر دینی خدمت بزرگی به مردم است