مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 06:552021-01-06سياسي

از مهندسی معکوس تولید مکانیزه ماسک تا تصویب قانون حمایت کارآفرینان کرونایی


عده ای از جوانان مستعد و فناور آملی با مهندسی معکوس کارگاه تولید ماسک افتتاح کردند که در آن ماسک ها کاملا ایزوله و استریل تهیه می شود و بدون دخالت دست، - خبرگزاری فارس مازندران ـ قربانعلی مسافرکرونا همچنان می تازد، درگیر می کند، به کام مرگ می برد و بسیاری از خانواده ها را داغدار.

از روزهای نخست اسفند ماه سال گذشته بود که قدم در کشورمان ایران گذاشت و عزیزان فراوانی از هر جمع و خانواده را از بین ما گلچین کرد.

با ورود کرونا به کشور در هر دیار، شهر و روستا شاهد همدلی، وحدت، همبستگی و حضور پر شور مردم در صحنه بودیم، عده ای در کار تهیه ماسک و لباس گام برداشتند، تعداد زیادی برای تقویت جسمانی بیماران و کادر درمان مواد غذایی و آب میوه تهیه کرده و افراد زیادی برای حمایت خانواده های آسیب دیده کرونا و نیازمندان جامعه غذای گرم و سبد حمایتی کالا تهیه کردند.

همچنان این سیل مهربانی و نوع دوستی ادامه دارد و چشمه کرامت انسانی جوشان است.

عده ای از جوانان مستعد و فناور آملی هم کارگاه تولید ماسک افتتاح کردند که در آن ماسک ها کاملا بهداشتی، ایزوله و استریل تهیه می شود و با مهندسی معکوس ابزارآلات و ماشین آلات تولید ماسک، بدون دخالت دست کیفیت تولیدات داخلی با محصولات خارجی رقابت تنگاتنگ دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مهندسی معکوس تولید مکانیزه ماسک تا تصویب قانون حمایت کارآفرینان کرونایی

از مهندسی معکوس تولید مکانیزه ماسک تا تصویب قانون حمایت کارآفرینان کرونایی