مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 07:002021-01-06اجتماعي

34 درصد دانش آموزان اردبیلی گرفتار چاقی و اضافه وزن هستند


معاون سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 34 درصد دانش آموزان استان اردبیل گرفتار عارضه چاقی و اضافه وزن هستند.

- ایسنا/اردبیل معاون سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 34 درصد دانش آموزان استان اردبیل گرفتار عارضه چاقی و اضافه وزن هستند.

صاحب 17 دی ماه در جلسه بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح کوچ در اردبیل اظهار کرد: این طرح که از ابتدای سال تحصیلی جاری در مدارس استان اردبیل شروع شده، مربوط به پروژه ملی کنترل وزن و چاقی دانش آموزان است که با محاسبه قد و وزن دانش آموزان شناسنامه سلامت برای آنها تهیه می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی و سبک تغذیه ناسالم ما با فقر حرکتی و وضعیت ناخوشایندی در وضعیت دانش آموزان روبه رو هستیم به طوری که بخش عمده ای از دانش آموزان گرفتار چاقی و اضافه وزن هستند.

معاون سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان اردبیل به عدم تحرک دانش آموزان در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: این امر بر تشدید وضعیت چاقی و اضافه وزن دانش آموزان افزوده است در حالی که باید با همکاری اولیای دانش آموزان نسبت به تحرک نسل آینده و سلامت آنها حساس باشیم.

صاحب افزود: با همکاری وزارت بهداشت از سال 95 اجرای طرح های متعدد سلامت به ویژه طرح کاسپین را شاهد بودیم که بر همین اساس میزان اضافه وزن و چاقی دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 درصد دانش آموزان اردبیلی گرفتار چاقی و اضافه وزن هستند

34 درصد دانش آموزان اردبیلی گرفتار چاقی و اضافه وزن هستند