مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 07:252021-01-06سياسي

200 هزار واحد مسکونی در 2 سال آینده برای محرومین احداث می شود


رییس مرکز برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) گفت: برای 2 سال آینده برنامه ریزی شده است که 200 هزار واحد مسکونی برای محرومین احداث شود؛ - ایسنا/خراسان جنوبی رییس مرکز برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) گفت: برای 2 سال آینده برنامه ریزی شده است که 200 هزار واحد مسکونی برای محرومین احداث شود؛ اکنون حدود 40 هزار واحد آغاز شده و از این تعداد پنج هزار واحد مسکونی مربوط به استان خراسان جنوبی است.

سعید زارع زاده در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: سال گذشته کمیته امداد 175 هزار اشتغال در کشور ایجاد کرد و آمار کل کشور 450 هزار بوده که 30 درصد آن را کمیته امداد انجام داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امسال به خاطر شرایط کرونا و تورم و وضعیت اقتصادی نامناسب نبود که با فرمان رهبر معظم انقلاب برای کمک های مومنانه و ایران همدل دادند مردم در طرح اطعام مهدوی و حسینی مشارکت بالایی داشتند.

رییس مرکز برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بیان کرد: برای بهره مندی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند از آموزش مجازی در دوران کرونا تاکنون 70 هزار تبلت با همکاری سایر نهادها و خیران تهیه و توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 هزار واحد مسکونی در 2 سال آینده برای محرومین احداث می شود

200 هزار واحد مسکونی در 2 سال آینده برای محرومین احداث می شود