مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 07:252021-01-06بين الملل

آن چه بایدن باید علاوه بر بازگشت به برجام در قبال ایران انجام دهد


یک نشریه آمریکایی در مقاله ای با اشاره به سیاست های خصمانه واشنگتن درقبال ایران در طول دهه های گذشته تاکید کرد که رییس جمهور منتخب آمریکا برای ایجاد تغییر در روابط با تهران باید کاری بیش از بازگشت به توافق هسته ای انجام دهد.

- یک نشریه آمریکایی در مقاله ای با اشاره به سیاست های خصمانه واشنگتن درقبال ایران در طول دهه های گذشته تاکید کرد که رییس جمهور منتخب آمریکا برای ایجاد تغییر در روابط با تهران باید کاری بیش از بازگشت به توافق هسته ای انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه نیشن ( The nation)در مقاله خود نوشت: یک سال پس از آنکه دولت آمریکا ژنرال سلیمانی را ترور کرد، دو کشور ایران و ایالات متحده تا آستانه جنگ با هم پیش رفتند.

اکنون این سوال مطرح است که آیا دولت جدید در آمریکا تغییرات جدیدی ایجاد خواهد کرد که به تغییر در روابط منجر خواهد شد؟ نیشن در ادامه نوشت: جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا پیش از این قصد خود مبنی بر بازگشت به توافق هسته ای را که دونالد ترامپ به طور یک جانبه از آن خارج شد، اعلام کرده است اما تمام کشورها از این تصمیم حمایت نخواهند کرد و به ویژه گام برداشتن از جایی که واشنگتن روابط با ایران را متوقف کرد، کار چندان آسانی نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آن چه بایدن باید علاوه بر بازگشت به برجام در قبال ایران انجام دهد

آن چه بایدن باید علاوه بر بازگشت به برجام در قبال ایران انجام دهد