مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 07:452021-01-06ورزشي

ساخت 40 هزار مترمربع فضای ورزشی در یزد/400 شهید ورزشکار در یزد شناسایی شدند


مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: تا پایان کنگره ملی شهدای این استان کتاب زندگی نامه 400 شهید ورزشکار دارالعباده به چاپ می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مسعود شریعتی در نشست خبری کمیته ورزش و جوانان دومین کنگره ملی 4000 شهید دارالعباده و دارالعم یزد با اشاره به این که بیش از 400 شهید ورزشکار در استان شناسایی شدند، اظهار کرد: چندین کنگره شهدای ورزشکار در شهرستان های مختلف استان برگزار شده است.

وی تهیه کتاب دیجیتال 400 ورزشکار شهید استان را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و افزود: به مناسبت دومین کنگره ملی شهدا بیش از 40 هزار فضای ورزشی به یاد و نام شهدا در استان یزد افتتاح می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در ادامه گفت: با افتتاح مکان های ورزشی در دستور کار 22 فضای ورزشی استاندارد به استان یزد اضافه می شود.

شریعتی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در برخی از شهرستان های محروم استان تاکنون یک مترمربع فضای آموزشی اضافه نشده است، تصریح کرد: قرار است نام فضاهای آموزشی به نام شهدای ورزشکار استان تعیین شود.

وی با اشاره به این که تاکنون 240 برنامه در شهرستان های استان اجرا شده است، خاطرنشان کرد: تا پایان امسال 40 خانه ورزش روستایی افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 40 هزار مترمربع فضای ورزشی در یزد/400 شهید ورزشکار در یزد شناسایی شدند

ساخت 40 هزار مترمربع فضای ورزشی در یزد/400 شهید ورزشکار در یزد شناسایی شدند