مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 08:002021-01-06سياسي

دفاع مقدس سکوی پرتاب به طرف همه ارزش ها و داشته ها است


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دفاع مقدس برای ما همچون سکوی پرتاب به طرف همه ارزش ها و داشته ها در مباحث علمی، صنعتی و فناوری ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی امروز در مراسم  که با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سرافراز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، چهلمین روز درگذشت دانشمند دفاعی و هسته ای دکتر محسن فخری زاده و رحلت  آیت الله مصباح یزدی ، اظهار داشت: سردار سلیمانی مایه عزت و افتخار بزرگی نظام جمهوری اسلامی که داغش فراموش نشدنی و انتقام شهید بزرگوار همیشه باقی است.

وی گفت: تاریخ به یادماندنی دفاع مقدس با نام بزرگان، شهیدان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و فرماندهانی که برای این نظام عزت و افتخارآفرین کرده اند، گره خورده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: بسیاری از این بزرگان براساس آیات قرآن بر عهد و پیمان خود ماندند و آسمانی شدند و برخی هم براساس آیه و منهم من ینتظر هستند.

وی دکتر محسن فخری زاده را مایه عزت در مباحث علمی و انقلابی معرفی کرد و افزود: دفاع مقدس برای ما همچون سکوی پرتاب به طرف همه ارزش ها و داشته ها در مباحث علمی، صنعتی و فناوری ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس سکوی پرتاب به طرف همه ارزش ها و داشته ها است

دفاع مقدس سکوی پرتاب به طرف همه ارزش ها و داشته ها است