مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 08:002021-01-06سياسي

سفیر شهید؛ طرحی موثر در ترویج فرهنگ ایثار و جهاد


فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به اینکه طرح سفیر شهید یکی از روش های موثر در ترویج فرهنگ جهاد و ایثار است، ویژگی های بارز نیروهای این یگان را تشریح کرد.

- فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به اینکه طرح سفیر شهید یکی از روش های موثر در ترویج فرهنگ جهاد و ایثار است، ویژگی های بارز نیروهای این یگان را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ یکم یگان های ویژه ناجا ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت اولین سالگرد سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، با اشاره به اجرای طرح معنوی سفیر شهید در یگان های سراسر کشور اظهار کرد: سفیر شهید بودن کار بسیار سنگین و مسئولیت خطیر و بزرگی است که می توان آن را از رزم و دفاع در برابر دشمن سخت تر دانست.

وی ادامه داد: طرح سفیر شهید یکی از روش های موثر در ترویج فرهنگ جهاد و ایثار است که در این طرح یک شهید انتخاب می شود و فرد با مطالعه و تحقیق در مورد سیره و روش زندگی و الگو قراردادن آن شهید بزرگوار، ابتدا شروع به خودسازی می کند سپس ترویج روحیه ایثار و جهاد در سطح جامعه مدنظر خواهد بود.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با تاکید بر اهمیت اجرای طرح سفیر شهید در یگان های ویژه ناجا ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، پیاده سازی فرهنگ شهادت و ترویج روحیه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر شهید؛ طرحی موثر در ترویج فرهنگ ایثار و جهاد

سفیر شهید؛ طرحی موثر در ترویج فرهنگ ایثار و جهاد