مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 08:052021-01-06فرهنگي

دورخیز «دیدن این فیلم جرم است» برای رکوردشکنی/ سینما را احیا کنیم


سیدمصطفی حسینی مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» عنوان کرد که «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان هدیه ما به سینما برای تزریق روح تازه است.

- سیدمصطفی حسینی مدیرعامل موسسه بهمن سبز عنوان کرد که دیدن این فیلم جرم است به کارگردانی رضا زهتابچیان هدیه ما به سینما برای تزریق روح تازه است.

سیدمصطفی حسینی مدیرعامل موسسه بهمن سبز درباره آغاز اکران فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است به خبرنگار مهر گفت: دیدن این فیلم جرم است به کارگردانی رضا زهتابچیان هدیه ما به سینما برای تزریق روح تازه است و امیدواریم قدر این هدیه دوستانه دانسته شود.

وی افزود: ما به عنوان سینمادار و پخش کننده، طی ماه های اخیر جلسات متعدد صنفی را با اهالی سینما گذاشتیم تا همگی برای احیای سینما و بازگشت رونق به آن کمک کنیم، اما متاسفانه عملاً اتفاقی نیافتاد.

این مدیر سینمایی ادامه داد: با این وجود ما در حوزه هنری دست روی دست نگذاشتیم و برای باورمان به سینمای ایران وارد عمل شدیم و چه در حوزه سالن سینما - علیرغم آنکه با پیگیری های متعدد همچنان وضعیت تغییر گروه شغلی سینماها نامعلوم است - به محض تغییر وضعیت شهرها به حالت زرد، دستور بازگشایی سینماهایمان را دادیم و از ابتدای هفته اخیر سینماهای ما در اکثر استان ها به روی مخاطبان باز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورخیز «دیدن این فیلم جرم است» برای رکوردشکنی/ سینما را احیا کنیم

دورخیز «دیدن این فیلم جرم است» برای رکوردشکنی/ سینما را احیا کنیم