مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 08:052021-01-06سياسي

توسعه کرمانشاه نیازمند قوانین راهگشا برای رفع مشکلات سرمایه گذاری


رییس کل دادگستری کرمانشاه در پی سفر رییس قوه قضاییه به کرمانشاه، طی پیامی بر نیازمندی توسعه کرمانشاه به قوانین راهگشا برای رفع مشکلات سرمایه گذاری تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در پی سفر قریب الوقوع رییس قوه قضاییه به استان کرمانشاه پیامی صادر کرده است.

متن پیام به شرح زیر است: بی تردید سفر بالاترین مقام قضایی کشور به استان کرمانشاه منشأ تحولات مهمی در همه امور جاری خصوصاً در مباحث قضا خواهد بود.

آنچه را ما امیدواریم، در این سفر به سرانجام برسد بحث رفع مشکلات دستگاه قضایی و دغدغه های فعالان عرصه اقتصادی است چرا که معتقدیم رشد و توسعه استان کرمانشاه نیازمند قوانین راهگشا برای رفع مشکلات سرمایه گذاری در این منطقه است.

با تجربه ثابت شده است هر منطقه ای که در آن آمار بزهکاری و جرم پایین باشد به تبع آن سرمایه گذاری فعالان اقتصادی رشد خواهد داشت چرا که در گرو امنیت پایدار است که توسعه پایدار نیز تحقق می یابد.

تشریف فرمایی آیت الله رییسی به کرمانشاه برکات فراوانی برای این سامان به همراه خواهد داشت و بنده و مجموعه دستگاه قضایی به نمایندگی از مسئولین و مردم شریف کرمانشاه ضمن عرض خیر مقدم به ایشان و همراهان گرامی، از خداوند متعال خواستاریم این سفر مبارک را زمینه ساز گشایش امور مردم قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کرمانشاه نیازمند قوانین راهگشا برای رفع مشکلات سرمایه گذاری

توسعه کرمانشاه نیازمند قوانین راهگشا برای رفع مشکلات سرمایه گذاری