مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 08:202021-01-06ورزشي

یاوری: سپاهان جزو مدعی های اصلی قهرمانی است/ باید تا نیم فصل به رضایی فرصت دهند


یک پیشکسوت فوتبال اصفهان می گوید که تا نیم فصل باید به رحمان رضایی فرصت داده شود چون تیم او در بعضی هفته ها بازی های خوبی ارائه داده و اکنون نیاز دارد که به او کمک شود.

- یک پیشکسوت فوتبال اصفهان می گوید که تا نیم فصل باید به رحمان رضایی فرصت داده شود چون تیم او در بعضی هفته ها بازی های خوبی ارائه داده و اکنون نیاز دارد که به او کمک شود.

محمد یاوری در گفت وگو با ایسنا درباره عملکرد سپاهان در مقابل پرسپولیس اظهار کرد: فشار از جلوی زمین به پرسپولیس سر لوحه کار سپاهانی ها بود و تا حدودی هم موفق بودند.

پرسپولیس نگران بازی سازی سپاهان بود و با پنج، شش هافبک بازی می کرد و این نشان می داد که آن ها می خواستند اجازه شکل گیری حمله را به سپاهان ندهند اما سپاهان با توجه به تاکتیکی که انتخاب کرده بود فقط گل نزد.

او ادامه داد: سپاهان در ساختار دفاعی خیلی موفق بود و محرم نویدکیا سپاهان را دارد پله به پله به تیم رویایی خودش نزدیک می کند که تیم رویایی سپاهان است.

به این سپاهان و شرایطی که دارد بسیار خوشبینم و خود محرم قطعا می داند که در چه پست هایی بازیکن نیاز دارد و در چه پست هایی نیاز به ترمیم دارد و اشکالاتش را باید رفع کند.

اگر نیاز داشته باشد ما هم کنارش هستیم و می توانیم به او کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاوری: سپاهان جزو مدعی های اصلی قهرمانی است/ باید تا نیم فصل به رضایی فرصت دهند

یاوری: سپاهان جزو مدعی های اصلی قهرمانی است/ باید تا نیم فصل به رضایی فرصت دهند