مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 08:252021-01-06سياسي

ترویج فرهنگ آمریکای خوب و آمریکای بد اشتباه است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با بیان این که ترویج فرهنگ آمریکای خوب و آمریکای بد اشتباه است، گفت: بزرگترین مصداق مرگ بر آمریکا خدمت به مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام علی طاهری ظهر سه شنبه در نشست بصیرت، اقتدار ملی و سیلی به شیطان اظهار کرد: بصیرت مصادیق متفاوتی دارد و در جنگ صفین اگر مردم بصیرت داشتند و جلوی قرآن ناطق نمی ایستادند، ممکن بود سیر تاریخ تغییر کند.

وی افزود: طبق گفته رهبری اصولی برای نظام وجود دارد که اگر کسی با هر حزبی آن را قبول داشته باشد، انقلابی است زیرا بر مبنای این اصول (اسلام، قانون اساسی، امام و جایگاه ولایت فقیه) می توان راه درست را تشخیص دهد.

طاهری با اشاره به رحلت آیت الله مصباح یزدی، ادامه داد: ایشان وزنه سنگینی برای نظام بود و با فوت وی ثلمه ای در اسلام وارد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان اظهار کرد: ثبات فرهنگی، ثبات اقتصادی و ثبات دفاعی از مولفه های ثبات در قدرت است و ما بعد از دفاع مقدس در زمینه فرهنگی دچار چالش شدیم.

وی بیان کرد: دشمن از نظر فرهنگی علیه جبهه حق فعال بوده و بعد از اینکه دیدند بعد از هشت سال حریف نظام ایران نشدند، سراغ هجمه فرهنگی رفتند.

طاهری گفت: ترور شخصیت های برجسته علمی را در کشور شاهد هستیم اما یک اقتصاددان تاکنون ترور نشده و این نشان می دهد که اقتصاد ما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ آمریکای خوب و آمریکای بد اشتباه است

ترویج فرهنگ آمریکای خوب و آمریکای بد اشتباه است