مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 08:352021-01-06اقتصادي

فعالیت 11 بانوی کارآفرین در استان گیلان


رییس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه اکثریت شاغلین در واحدهای تولیدی و صنعتی استان را بانوان تشکیل می دهند، گفت: 11 بانوی کارآفرین در گیلان فعال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد دلق پوش پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه دیدار با زنان کارآفرین و فعال اقتصادی با استاندار گیلان با بیان اینکه ایجاد بستر برای توسعه اقتصادی، اشتغالزایی و تولید در گیلان ضروری است، گفت: گیلان از زیرساخت های استثنایی برخوردار است و زنان گیلانی از نظر تسهیلات و حضور در عرصه های مختلف، پیشتاز هستند.

وی با اشاره به اینکه از 13 هزار و 398 نفر بافنده فرش در گیلان، 12 هزار و 326 نفر معادل 98 درصد زن هستند، بیان کرد: بخش اعظمی از شاغلین در واحدهای تولیدی و صنعتی استان بانوان هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه حداقل 11 بانوی کارآفرین در حوزه تولید و صنعت استان فعال هستند، اضافه کرد: در چند ماه اخیر، بیش از چندین مورد به واحدهای تولیدی که بانوان متقاضی آن بودند، تسهیلات پرداخت شد.

دلق پوش با اشاره به فعالیت 57 بانوی گیلانی مسئول حوزه معادن استان، گفت: از بین 71 فروشگاه بزرگ در گیلان، مدیران 11 فروشگاه زن و مدیر 5 شرکت پخش استان نیز از بانوان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 11 بانوی کارآفرین در استان گیلان

فعالیت 11 بانوی کارآفرین در استان گیلان