مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 08:352021-01-06سياسي

مدیران نالایق خداحافظی کنند


نماینده مردم ساوه در مجلس با اشاره به عدم رضایت مردم از عملکرد برخی مسئولان، بیان کرد: هر فردی که در هر پست و مقامی قرار دارد و توانایی خدمت به مردم را ندارد، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، معاون استاندار و فرماندار ساوه در آیین تودیع و معارفه مدیر کمیته امداد شهرستان ساوه , خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک توفیق دانست و گفت : کسانی که در این نظام مسئولیتی دارند باید افتخار کنند که در صف خدمتگذاران به مردم هستند لذا جایگاه در این صف مهم نیست و سرباز و سردار همه برای یک هدف خدمت میکنند.

  علی میرزایی با تاکید بر اینکه مدیران در روز معارفه باید به فکر روز تودیع خود باشند تا نزد مردم و نظام روسفید باشند گفت : استفاده و بهره مندی درست از امکانات موجود از مهم ترین وظایف یک مدیر است و همه آنها را باید در خدمت مردم قرار دهد.

  وی نیاز نظام جمهوری اسلامی در عصر حاضر را بهره مندی از نیروهای توانا و کارامد دانست و افزود : کمیته امداد بعنوان نهاد خدمت رسان به محرومان و نیازمندان باید عملکرد قابل قبولی را از خود به جای بگذارد چراکه مردم به لحاظ مشروعیت امام اعتماد وافری به این نهاد مقدس دارند.

علی میرزایی با بیان اینکه در کمیته امداد جای فعالیت های باندی، حزبی، سیاسی، گروهی نیست و نباید با کسی مماشات کرد، ادامه داد: متاسفانه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران نالایق خداحافظی کنند

مدیران نالایق خداحافظی کنند