مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 08:552021-01-06سياسي

سرپرستان سه مجتمع قضایی تودیع و معارفه شدند


با حضور رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران و جمعی از معاونین قضایی رییس کل محاکم،در مراسم های جداگانه سرپرستان جدید مجتمع قضایی شهید باهنر، - شهید مدنی و شهید مدرس تودیع و معارفه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران، با حضور یحیی جعفری و جمعی از معاونین قضایی رییس کل محاکم و برخی از قضات و کارکنان اداری مجتمع قضایی شهید مدرس مراسم تکریم و تودیع محمود علی زاده و معارفه روح الله اعظمی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علی زاده سرپرست سابق مجتمع قضایی شهید مدرس به ارائه گزارشی از عملکرد دوره مدیریتی خود پرداخت و با اشاره به مجموعه تلاش ها و فعالیت های انجام شده از زحمات و پیگیری ها ی همه همکاران قضایی و اداری این مجتمع در راستای بهبود فرایند کمی و کیفی رسیدگی و خدمت رسانی به مردم تشکر و قدر دانی کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید این مجتمع خواستار تلاش هرچه بیشتر در جهت خدمت به همکاران و عموم مراجعین به این مجتمع شد.

در ادامه روح اله اعظمی سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید مدرس با اشاره به سوابق قضایی و اداری در ساختار انقلاب اسلامی و مجموعه دستگاه قضایی گفت: از اهداف مهم و راهبردی که باید پیگر و دنباله رو باشیم مردم محوری و مردم داری، حل مشکلات مردم، تسریع در رسیدگی، رفع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرستان سه مجتمع قضایی تودیع و معارفه شدند

سرپرستان سه مجتمع قضایی تودیع و معارفه شدند