مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 09:102021-01-06فرهنگي

کرونا به رشد سوررئالیسم در تئاتر کمک کرد/ استقبال از «رادیوتئاتر»


میرطاهر مظلومی عضو هیات انتخاب بخش «رادیو تئاتر» جشنواره تئاتر فجر با اشاره به حضور هنرمندانی از شهرهای مختلف در این بخش درباره تاثیر کرونا بر خلق آثار نمایشی توضیح داد.

- میرطاهر مظلومی عضو هیات انتخاب بخش رادیو تئاتر جشنواره تئاتر فجر با اشاره به حضور هنرمندانی از شهرهای مختلف در این بخش درباره تاثیر کرونا بر خلق آثار نمایشی توضیح داد.

میرطاهر مظلومی عضو هیات انتخاب بخش رادیو تئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر درباره تاثیر بسیاری از فعالیت ها را با مشکل روبرو کرده است اما این محدودیت ها منجر به نوآوری و توجه متفاوتی به موضوعات مختلف در حوزه تئاتر شده و بستری را برای پرداختن به موضوعات جدید فراهم کرده است.

کرونا مولف اتفاقاتی جدید در همه جشنواره های فرهنگی و هنری از جمله تئاتر و فیلم است بنابراین باید به شیوه اجرای آنلاین عادت کرده و به فکر تقویت بخش های دیگر جشنواره به صورت آنلاین باشیم.

این بازیگر تئاتر و سینما متذکر شد: پرورش توجه تماشاگران هم نیازمند توجه به شیوه های اجرایی آنلاین و بهره مندی از پلتفرم های دیگر است تا به شکل بصری تر امکان نمایش برای مخاطبانی در دور دست فراهم شود.

قطعاً همه مناطق کشور از امکانات سالن های نمایشی برخوردار نیستند اما شیوه های نمایش آنلاین می تواند هر خانه را به سالنی برای تئاتر و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا به رشد سوررئالیسم در تئاتر کمک کرد/ استقبال از «رادیوتئاتر»

کرونا به رشد سوررئالیسم در تئاتر کمک کرد/ استقبال از «رادیوتئاتر»