مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 09:352021-01-06فرهنگي

میرطاهر مظلومی: کرونا به رشد سوررئالیسم در تئاتر کمک کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، میرطاهر مظلومی عضو هیات انتخاب بخش رادیو تئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر درباره تاثیر کرونا بر نحوه برگزاری این رویداد گفت: - ، میرطاهر مظلومی عضو هیات انتخاب بخش رادیو تئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر درباره تاثیر کرونا بر نحوه برگزاری این رویداد گفت: کووید 19 منجر به سوداگری در امور شده و فرآیند نامشخصی از فعالیت ها به ویژه در جشنواره تئاتر فجر را نیز به همراه داشته است.

این در حالی است که تئاتر همواره مستلزم برقراری ارتباطی مستقیم، صمیمی و نزدیک با تماشاگر بوده و عکس العمل تماشاگران برایش مهم است.

وی افزود: رادیو تئاتر، رادیویی اجرایی است.

حضور فعال هنرمندان استان هایی غیر از تهران مبین اهمیت و توجه به این هنر و پیشرفت آن نسبت به سال های گذشته است.

خوشبختانه شیوع ویروس کرونا بر کیفیت آثار امسال تاثیری نداشته و چه بسا بخش عمده ای از آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار هستند و این مساله نویدبخش آینده ای رو به پیشرفت برای تئاتر رادیویی است.

مظلومی عنوان کرد: درست است که ویروس کرونا بسیاری از فعالیت ها را با مشکل روبرو کرده است، اما این محدودیت ها منجر به نوآوری و توجه متفاوتی به موضوعات مختلف در حوزه تئاتر شده و بستری را برای پرداختن به موضوعات جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرطاهر مظلومی: کرونا به رشد سوررئالیسم در تئاتر کمک کرد

میرطاهر مظلومی: کرونا به رشد سوررئالیسم در تئاتر کمک کرد