مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 09:352021-01-06اقتصادي

آیا ریخته گری ها از مازوت استفاده می کنند؟


در پی بالاگرفتن معضل آلودگی محیط زیست، واحدهای ریخته گری هم از جمله واحدهایی معرفی شده بودند که از مازوت استفاده کردند، اما دبیر انجمن صنفی کارخانجات صنعت ریخته گری ایران می گوید استفاده از مازوت برای آن ها اقتصادی نیست و اساسا مسئله آلودگی هوای تهران .

- در پی بالاگرفتن معضل آلودگی محیط زیست، واحدهای ریخته گری هم از جمله واحدهایی معرفی شده بودند که از مازوت استفاده کردند، اما دبیر انجمن صنفی کارخانجات صنعت ریخته گری ایران می گوید استفاده از مازوت برای آن ها اقتصادی نیست و اساسا مسئله آلودگی هوای تهران به نیروگاه های اطراف و کارخانه های سیمان برمی گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آلودگی شدید و طولانی هوای تهران از هفته گذشته خبر ساز شد و امسال با توجه به اینکه علی رغم ممنوعیت تردد خودروهای دیزلی در تهران طی هفته گذشته، غلظت آلاینده دی اکسید گوگرد - که ارتباط مستقیمی با مصرف سوخت های غیر استاندارد ازجمله مازوت دارد - افزایش یافته، متهم اصلی آلودگی هوا هم نیروگاه ها و برخی صنایع شناخته شده اند.

موضوعی که تاکنون با اظهار نظرهای متناقض مسئولان مواجه شده است.

همچنین اخیرا مسعود تجریشی، معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست از ارسال نامه به دادستانی برای جلوگیری از استفاده از مازوت در نیروگاه ها و صنایع خبر داده و گفته که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا ریخته گری ها از مازوت استفاده می کنند؟

آیا ریخته گری ها از مازوت استفاده می کنند؟