مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 10:102021-01-06اجتماعي

توجه به اقدامات فرهنگی و نظارتی برای کاهش تصادفات


استاندار فارس خواستار توجه بیشتر به اقدامات فرهنگی و نظارتی با هدف کاهش هرچه بیشتر تصادفات رانندگی در این استان شد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس خواستار توجه بیشتر به اقدامات فرهنگی و نظارتی با هدف کاهش هرچه بیشتر تصادفات رانندگی در این استان شد.

عنایت الله رحیمی 17 دی در جلسه راهبردی تصادفات و ترافیک استان فارس با ابراز خرسندی از فعالیت های انجام شده و کاهش آمار حوادث رانندگی در فارس، گفت: اثرگذارترین عوامل در کاهش تصادف، اقدامات فرهنگی و نظارتی است.

وی با اشاره به وسعت راه ها و تعدد مراکز جمعیتی استان فارس گفت: به نسبت پراکندگی جمعیتی و حجم ترددهای جاده ای، امار تصادفات و تلفات در فارس قابل تامل است.

استاندار فارس خاطرنشان کرد که در چهار سال گذشته تلاش های خوبی برای کاهش آمار تصادفات برون شهری و تلفات ناشی از این حوادث انجام شده است.

رحیمی توسعه راه ها، حذف نقاط حادثه خیز و آموزش را از عوامل موثر در این کاهش اعلام و اضافه کرد: برای کاهش عوامل خطر آفرین در تصادفات، باید راهکاری پیش بینی شود و در این خصوص حتی بهینه سازی راه ها نیز موجب افزایش سرعت و به دنبال آن افزایش تصادفات شده است.

رحیمی همچنین حذف تقاطع های هم سطح و تامین روشنایی جاده ها را از دیگر راهکارها برای کاهش آمار تصادف اعلام و اضافه کرد: با توجه به اینکه همزمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به اقدامات فرهنگی و نظارتی برای کاهش تصادفات

توجه به اقدامات فرهنگی و نظارتی برای کاهش تصادفات