مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 10:102021-01-06سياسي

احداث 100 واحد مسکونی طرح مسکن ملی در اراضی دشت لاله بروجرد


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: احداث یکصد واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در اراضی دشت لاله در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، به نقل از خانه ملت، فاطمه مقصودی در تشریح  سفر عضو هیات مدیره بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی به بروجرد، گفت: طرح های بسیار خوبی در راستای بازآفرینی شهری بروجرد تصویب شد و این در حالی بوده که تهیه و تصویب طرح جامع شهری به مساحت 2 هکتار با همکاری میراث فرهنگی، شهرداری و دستگاههای مرتبط و ذی نفع در بافت پیرامون امامزاده_جعفر(ع) و تبدیل منطقه به یک بافت معتبر شهری در 3 ماه آینده نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: احداث یکصد واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن و یا مشارکتی در اراضی دشت لاله مربوط به شرکت بازآفرینی شهری نیز از دیگر مصوبات بازید میدانی مذکور بود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با بیان اینکه اختصاص 200 فقره تسهیلات قرض الحسنه 30 میلیون تومان ودیعه مسکن و 200 فقره تسهیلات 170 میلیون تومان برای بهسازی و بازسازی بافت های فرسوده از دیگر مصوبات جاری سفر بود که مورد  تصویب قرار گرفت، تصریح کرد: تکمیل ساختمان سرای محله دره غریب در بخش درمانی تا پایان سال جاری، تعیین تکلیف پیمانکار طبقات فوقانی برای تکمیل توسط اداره راه و شهرسازی و تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 100 واحد مسکونی طرح مسکن ملی در اراضی دشت لاله بروجرد

احداث 100 واحد مسکونی طرح مسکن ملی در اراضی دشت لاله بروجرد