مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 10:152021-01-06فرهنگي

نگاهی به تشکیلات کارگری ایران در کتاب «از کوره تا کاخ»


کتاب «از کوره تا کاخ» (زندگی و خاطرات هادی الهی با نگاهی به تشکیلات کارگری ایران از سال 1342 تا 1357) با گردآوری و تالیف حسین میراب زاده در نشر ترآوا چاپ و منتشر شد.

- ایسنا/خوزستان کتاب از کوره تا کاخ (زندگی و خاطرات هادی الهی با نگاهی به تشکیلات کارگری ایران از سال 1342 تا 1357) با گردآوری و تالیف حسین میراب زاده در نشر ترآوا چاپ و منتشر شد.

کتاب از کوره تا کاخ (زندگی و خاطرات هادی الهی با نگاهی به تشکیلات کارگری ایران از سال 1342 تا 1357) با گردآوری و تالیف حسین میراب زاده در نشر ترآوا چاپ و منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشر ترآوا در جدیدترین عنوان انتشاراتی خود کتابی درباره تاریخ کارگری ایران در دوران پهلوی دوم به چاپ رسانده است.

ناشر در معرفی کتاب و نویسنده اش نوشته: حسین میراب زاده، پدیدآورنده این اثر، با استفاده از خاطرات هادی الهی توانسته چگونگی شکل گیری تشکیلات کارگری و دستاوردهای آنها را در آن دوران برای کارگران بیان کند.

هادی الهی که در آن دوران ریاست سندیکای کارگران صنعت نفت جنوب و عضویت در دفتر سیاسی حزب رستاخیز را در کارنامه خود داشته است، مطالب بسیاری را درباره موضوعات کارگری و نحوه تصمیم گیری در سطوح بالای کشور بیان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به تشکیلات کارگری ایران در کتاب «از کوره تا کاخ»

نگاهی به تشکیلات کارگری ایران در کتاب «از کوره تا کاخ»