مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 10:352021-01-06اقتصادي

روایت کارآفرینی بانوی 37 ساله روستایی با دامداری/ به آینده خیلی امید دارم


بانوی کارآفرین روستایی در شهرستان سرخه که این روزها دوشادوش مرد خانه در کارهای کشاورزی و دامداری میدان دار و دنبال کسب روزی حلال برای خانواده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، نصیبه نصیری ، بانوی روستایی که در روستای اروانه از توابع شهرستان سرخه زندگی می کند، آستین ها را بالا زده تا یاور خوبی در شرایط سخت اقتصادی کنونی برای خانواده اش باشد.

او امروز یک بانوی کارآفرین روستایی است؛ همچون دیگر بانوان سخت کوش و پرتلاش ساکن در روستا که دوشادوش مردان در کار کشاورزی دنبال کسب رزق و روزی حلال برای خانواده هستند.

این بانوی 37 ساله و سخت کوش، کسب روزی حلال و کمک به اقتصاد خانواده اش را مهم ترین هدف خود از کار کشاورزی و دامداری عنوان می کند و می گوید: خدا را شاکرم که توانسته ام جز خودم، برای دو نفر دیگر هم کاری دست وپا کنم؛ باید نقشمان را در اقتصاد خانواده ایفا کنیم.

نصیری می گوید: کمک به مردم روستا جزو آرزوهای من است و تمام تلاش خود را می کنم که هر کاری که از دستم برمی آید، در این راه انجام دهم.

او روستایی ها را مردمی مهربان و سخت کوش می داند و می گوید: ویژگی شاخص اهالی روستا، کمک و یاری رساندن به همدیگر در وقت شادی و غم است و من از این بابت، بسیار خوشحالم که روستایی هستم و همین ها، انگیزه ام را برای کار و تلاش در محیط روستا دوچندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت کارآفرینی بانوی 37 ساله روستایی با دامداری/ به آینده خیلی امید دارم

روایت کارآفرینی بانوی 37 ساله روستایی با دامداری/ به آینده خیلی امید دارم