مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 11:102021-01-06فرهنگي

اعلام برگزیدگان 2 بخش از جشنواره فیلم «عمار»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ششمین ویژه برنامه تلویزیونی یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار ، شب گذشته 16 دی با معرفی و تقدیر از برگزیدگان 2 بخش مسابقه فیلمنامه و مستند تاریخ فرهنگی، - ، ششمین ویژه برنامه تلویزیونی یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار ، شب گذشته 16 دی با معرفی و تقدیر از برگزیدگان 2 بخش مسابقه فیلمنامه و مستند تاریخ فرهنگی، اجتماعی از شبکه افق روی آنتن رفت.

در ادامه این ویژه برنامه با حضور هیات داوران دو بخش مسابقه فیلمنامه و مستند تاریخ فرهنگی، اجتماعی و دفاع مقدس برگزیدگان این بخش ها معرفی و تقدیر شدند.

داوران بخش فیلمنامه متشکل از امین صدیقی، حمیدرضا جعفریان، حجت الاسلام علی جعفری، سعیدخورشیدی و جواد رمضان نژاد در بخش طرح سریال لوح افتخار را به اثر عیوق به نویسندگی محمدسجاد نجفی به علت توجه به مساله پیشرفت ملی و برخورداری از چشم انداز چشم نواز و رویای ایرانی اهدا کردند.

همچنین در بخش فیلمنامه نیمه بلند لوح افتخار به اثر سرحد به نویسندگی محمدحسین سلطانی به علت درآمیختن با غیرت ملی در دفاع از تمامیت ارضی ایران و انگیزه های والا در همگرایی میهنی ضد طاغوتی اهدا شد.

در بخش فیلمنامه کامل و بلند نیز هیات داوران لوح افتخار این بخش را به علت تعهد به تاریخ شفاهی دفاع مقدس به مثابه گنجینه تمام نشدنی و ابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برگزیدگان 2 بخش از جشنواره فیلم «عمار»

اعلام برگزیدگان 2 بخش از جشنواره فیلم «عمار»