مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 11:152021-01-06سياسي

نخستین هنرواره منطقه ای طراحی پوستر با موضوع نماز برگزار می شود


نخستین هنرواره منطقه ای طراحی پوستر با شرکت علاقه مندان و هنرمندان استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل با موضوع نماز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین آزاد، مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل ظهر چهارشنبه در مراسم رونمایی از پوستر هنرواره اظهار کرد: نخستین هنرواره منطقه ای طراحی پوستر با موضوع نماز در محورهای واژه نگاری آیات قرآنی و احادیث مرتبط با نماز، تجلی نماز در سیره عملی پیامبر اسلام (ص) و ائمه معصومین (ع)، جلوه های بصری نماز در شکرگزاری برگزار می شود.

وی به دیگر موضوعات و محورهای این هنرواره اشاره کرد و گفت: ارتباط با پروردگار و راز و نیاز و یاری خواستن از خدا، نقش و تأثیر نماز در احیای تمدن اسلامی، تجلی نماز در زندگی روزانه، جایگاه نماز در آداب، رسوم و سنن منطقه ای و محلی، تجلی نماز در عاشورا، دفاع مقدس و سیره شهدا از موضوعات و محورهای این هنرواره است.

آزاد جلوه های بصری نماز در سبک زندگی ایرانی- اسلامی، کارکرد نماز در ارتقا معرفت و معنویت جامعه، نماز تجلّی عبودیّت و بندگی خدا را از دیگر بخش های این رویداد هنری عنوان کرد و ادامه داد: نقش تربیتی نماز در ارتباط با کودکان، نوجوانان و جوانان، نماز نماد انقلاب اسلامی، تجلی مؤلفه های بومی و محلی در نماز، نماز و مهدویت، نماز در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین هنرواره منطقه ای طراحی پوستر با موضوع نماز برگزار می شود

نخستین هنرواره منطقه ای طراحی پوستر با موضوع نماز برگزار می شود