مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 11:152021-01-06سياسي

حمله موشکی به پایگاه عین الاسد سیلی محکمی به آمریکا بود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: حمله موشکی به پایگاه عین الاسد هیمنه پوشالی آمریکا را فرو ریخت و سیلی محکمی به دشمن زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد ملایی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: سالروز حمله موشکی به عین الاسد مهم ترین پایگاه شیطان بزرگ در عراق یکی از وقایع مهم در دهه بصیرت و میثاق با ولایت است.

وی ادامه داد: این روز در روز شمار دهه بصیرت به عنوان روز بصیرت، اقتدار ملی، سیلی به شیطان بزرگ نامگذاری شده است.

حجت الاسلام ملایی اظهار کرد: نیروهای مقتدر نظامی ایران بعد از جنایت بزرگ آمریکای خبیث در به شهادت رساندن شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان شهیدشان با حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد قدرت نظامی ایران را به رخ جهانیان کشاندند.

وی ادامه داد: همچنین این پاسخ به دشمن اثبات کرد که آمریکا و جنایتکاران عالم در برابر قدرت ایران اسلامی توان پاسخگویی و مقابله ندارند و تمام تهدیدات آنها تو خالی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: این اقدام تاریخی نیروهای مسلح پعد از حضور ده ها میلیونی مردم قدرشناس در تشییع پیکر مقدس شهدای مقاومت، دومین سیلی محکم مردم ایران به آمریکای جنایتکار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله موشکی به پایگاه عین الاسد سیلی محکمی به آمریکا بود

حمله موشکی به پایگاه عین الاسد سیلی محکمی به آمریکا بود