مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 11:202021-01-06فرهنگي

برگزیدگان شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت کردستان تجلیل شدند


همزمان با دهه بصیرت از برگزیدگان شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت کردستان در بخش فیلمسازان بسیجی تجلیل به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان ظهر امروز در مراسم اختتامیه این جشنواره اظهار کرد: فیلمسازان بسیجی در پنج بخش فیلمنامه، فیلم کوتاه داستانی، نماهنگ، فیلم مستند و پویانمایی در مجموع 125 اثر به دبیرخانه این رویداد هنری ارسال شد.

وی افزود: خسرو سینا، جلال نصیری هانیس و مجاهد بنی عامریان به عنوان داوران این رویداد هنری 18 اثر در بخش فیلم کوتاه، 25 اثر در بخش فیلم مستند، 12 اثر در بخش پویانمایی، 25 اثر در بخش نماهنگ و 45 اثر در بخش فیلمنامه را داوری کردند.

پس از قرائت بیانیه هیأت داوران، هنرمندان بسیجی که عناوین برتر را کسب کرده بودند مورد تجلیل قرار گرفتند که در بخش فیلم کوتاه داستانی فیلم نهست به کارگردانی زانیار لطفی رتبه اول، فیلم سرباز به کارگردانی آکو زندکریمی رتبه دوم و فیلم سارا انار ندارد به کارگردانی مریم البرزی رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش فیلم مستند نیز مهرداد یوسفی برای فیلم مجید بربری رتبه اول را کسب کرد، رتبه دوم این بخش به فیلم کبوترهای روی شیروانی اثر برهان احمدی رسید و رتبه سوم را نیز سیدرضا سیدفاتحی برای فیلم مادر مهرداد از آن خود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت کردستان تجلیل شدند

برگزیدگان شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت کردستان تجلیل شدند