مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 11:202021-01-06فناوري

کدام شکایات در سامانه 195 پرتکرار است؟


به گفته مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری، شکایات مربوط به عدم دایری و تخلیه سرویس به موقع و قطع سیم کارت شخصی به دلیل ارسال پیامک انبوه یا تبلیغاتی از شکایات پرتکرار سامانه 195 است و میانگین زمان پاسخگویی به شکایات این سامانه در بازه زمانی .

- به گفته مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری، شکایات مربوط به عدم دایری و تخلیه سرویس به موقع و قطع سیم کارت شخصی به دلیل ارسال پیامک انبوه یا تبلیغاتی از شکایات پرتکرار سامانه 195 است و میانگین زمان پاسخگویی به شکایات این سامانه در بازه زمانی 9 ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته، به پنج روز رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پشتیبانی و ارائه خدمات، کیفیت سرویس، مشکلات مالی و تعرفه، عدم آنتن دهی، پیامک متنی، خدمات مالکیت و سیم کارت، تشعشعات، ترابردپذیری، خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و بسته های ترکیبی، همواره از مصداق های پرتکرار شکایات ثبت شده در سامانه 195 است.

در این راستا به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره داغی -مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری- گفت: با وجود رشد 92 درصدی میزان شکایات ثبت شده در سامانه ثبت، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات (195)، در بازه زمانی 9 ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته، میانگین زمان پاسخگویی به شکایات یک روز کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام شکایات در سامانه 195 پرتکرار است؟

کدام شکایات در سامانه 195 پرتکرار است؟