مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 11:252021-01-06بين الملل

پسر ترامپ جمهوری خواهان کنگره را تهدید کرد


پسر رییس جمهور آمریکا گفت، هر سناتور یا نماینده ای که با طرح تغییر نتیجه انتخابات همراهی نکند با اتمام زندگی سیاسی در انتخابات بعدی مواجه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اریک ترامپ پسر رییس جمهور آمریکا تهدید کرد، جمهوری خواهانی که در جلسه روز چهارشنبه کنگره با اعتراض به نتیجه انتخابات همراهی نکنند، با اتمام زندگی سیاسی خود مواجه خواهند شد.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت ، پسر دونالد ترامپ سه شنبه شب در مصاحبه با شان هنیتی مجری فاکس نیوز گفت: فردا چیزهای زیادی درباره کشور به شما خواهیم گفت .

اریک ترامپ تهدید کرد: می توانیم این را بگویم، زندگی سیاسی هر سناتور یا نماینده کنگره ای که فردا [برای ابطال آرای الکترال] نجنگد، خاتمه خواهند یافت.

زیرا جنبش آمریکا را دوباره به عظمت برگردان قرار نیست جایی برود .

وی با طرح این ادعا که پدرش بزرگترین جنبش تاریخ آمریکا را ایجاد کرده است، علیه جمهوری خواهان کنگره که مخالف تغییر نتیجه انتخابات هستند هشدار داد: اگر آن ها نایستاده و از خود استواری و استقامت نشان ندهند در دور مقدماتی انتخابات بعدی از دور خارج شده و شکست خواهند خورد .

اریک ترامپ روز چهارشنبه در پیامی توییتری نیز تأکید کرد، شخصاً از رقیب هر جمهوری خواهی که در جلسه امروز کنگره با تلاش جهت ابطال آرای برخی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسر ترامپ جمهوری خواهان کنگره را تهدید کرد

پسر ترامپ جمهوری خواهان کنگره را تهدید کرد