مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 11:452021-01-06اقتصادي

215 پروژه با 29 میلیارد تومان در کبودراهنگ در دست اجراست


215 پروژه با 29 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان کبودراهنگ در دست اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در کمیته برنامه ریزی شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه ارتقای سطح معیشت و اشتغالزایی اولویت برنامه های استان است اظهار کرد: تدوین سند راهبردی استان با همین هدف بوده است.

وی گفت: با اجرای سند راهبردی در شهرستان کبودراهنگ در سال گذشته 160 درصد اشتغالزایی انجام شد که بیشتر از پیش بینی سند بود و امسال حدود 2 هزار و 88 نفر اشتغالزایی انجام شد در حالی که پیش بینی ما حدود یک هزار و 529 نفر بود.

استاندار همدان اجرا و احداث 2 هزار واحد مسکن روستایی با همکاری سازمان برنامه و بودجه یک اقدام اساسی و ماندگار در جهت خدمت به مردم دانست و گفت: چهاربانده کردن راه ارتباطی همدان، بهار، گل تپه و علیصدر با همکاری دولت و بخش خصوصی در حال پیگیری است.

وی با اشاره به راه اندازی دستگاه سی تی اسکن شهرستان تا دهه فجر از کمک یک میلیارد تومانی به پروژه های شهری و 2 میلیارد تومان به سایر پروژه های شهرستان خبر داد.

شاهرخی با بیان اینکه همدان پایلوت کشت های گلخانه ای است از احداث 210 هکتار گلخانه در استان همدان طی سه سال خبر داد و بر اساس سند راهبردی استان 210هکتار گلخانه در استان همدان در سه سال اجرا می شود  استاندار همدان گفت: گلخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

215 پروژه با 29 میلیارد تومان در کبودراهنگ در دست اجراست

215 پروژه با 29 میلیارد تومان در کبودراهنگ در دست اجراست