مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 11:502021-01-06پزشكي

کاهش فزاینده ذخایر خونی خراسان رضوی/هم استانی ها لطفا خون دهید


با کاهش مراجعه مردم به پایگاه ها بدلیل سرما و برودت هوا و شیوع بیماری کرونا، آمار ذخیره خون استان رو به کاهش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی، در حال حاضر ذخایر خونی رو به کاهش است لذا این سازمان از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) درخواست نمود تا با حضور در پایگاه های اهدای خون به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

در این اطلاعیه با اشاره آمده است با کاهش مراجعه مردم به پایگاه ها بدلیل سرما و برودت هوا و شیوع بیماری کرونا ، آمار ذخیره خون استان رو به کاهش است.

در حال حاضر ذخایر خونی موجود کاهش یافته که با ادامه این روند در روزهای آتی، پاسخگویی به بیماران نیازمند و مراکز درمانی با چالش جدی مواجه خواهد شد.

روابط عمومی انتقال خون استان با تأکید بر اینکه نیاز به خون همیشه هست، اعلام نمود که پایگاههای اهدای خون مشهد مقدس شامل پایگاه امام رضا(ع) واقع در میدان شریعتی ( تقی آباد ) ابتدای خیابان دانشگاه – پایگاه امید واقع در نبش خیابان شیرازی 3 طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید –پایگاه شهید کریمی واقع در بلوار شریعتی 28 منطقه قاسم¬آباد-پایگاه میلاد واقع در بلوار استقلال بین استقلال 2 و 4 - پایگاه مهر واقع در نبش بلوار ابوطالب 33 می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش فزاینده ذخایر خونی خراسان رضوی/هم استانی ها لطفا خون دهید

کاهش فزاینده ذخایر خونی خراسان رضوی/هم استانی ها لطفا خون دهید