مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 12:052021-01-06سياسي

هنرمندان در جنگ تحریف به تبیین واقعیت ها بپردازند


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمنان به دنبال تحریف واقعیت ها هستند و هنرمندان انقلابی باید با خلق آثار فاخر به روشنگری بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین علی جعفرنژاد ظهر امروز در مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت کردستان اظهار کرد: در قرآن آیات زیادی در خصوص مفهوم مقاومت وجود دارد و اگر امروز به افرادی نگاه کنیم که به نماد مقاومت تبدیل شدند می توانیم از این بزرگواران به عنوان الگو سعادت بخش بهره بگیریم.

وی افزود: حاج قاسم مبانی مکتبش و مسیر حرکتش و جوهره همه آن چیزهایی که از اول تا موقع شهادت به آن عمل کرده است در مکتب اسلام و اهل بیت و امامین انقلاب خلاصه شده بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: تلاش در مسیر رضایت الهی، ولایت مداری، معنویت و بصیرت و موقعیت شناسی از ارکان مکتب حاج قاسم است.

حجت الاسلام جعفرنژاد در ادامه سخنان خود اظهار کرد: دشمنان در جنگ تحریف واقعیت ها از هر ابزاری استفاده می کنند که اهداف شوم خویش را اجرایی کنند و ابزار هنر یکی از اولویت های آنان است.

وی افزود: با زبان هنر می توان بسیاری از ارزش ها را در جامعه تبیین کرد لذا انتظار می رود هنرمندان انقلابی با خلق آثاری فاخر در جنگ تحریف واقعیت ها نقش آفرینی کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان در جنگ تحریف به تبیین واقعیت ها بپردازند

هنرمندان در جنگ تحریف به تبیین واقعیت ها بپردازند