مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 13:152021-01-06سياسي

نامگذاری ساختمان مرکزی دانشگاه اسلامشهر به نام شهید سلیمانی


ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، به مناسبت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ساختمان مرکزی (اداری و علوم پایه) دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

  محمودرضا اسفندیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در آیین رونمایی از تابلو ساختمان شهید سلیمانی که بعداز ظهرامروز با حضور فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا اسلامشهر و جمعی از اساتید و کارکنان این واحد دانشگاهی برگزار شد ،اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی با پیروی از ولایت به مقام و مرتبه ای رسید که از شرق تا غرب به دنیا کلامش نفوذ داشت.

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی افزود: امروز ما در این مکان جمع شده ایم تا به خودمان یادآور شویم که اگر از سیره نظری و عملی شهدا تبعیت و پیروی کنیم در دنیا و آخرت سعادتمند خواهیم شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر اضافه کرد: جمعیت چند میلیونی در مراسم تشییع شهید سلیمانی نشان داد که چگونه این فرد محبوب دل ها و قلب های مردم بود.

  اسفندیار با بیان اینکه کسی که خداوند را بر اعمال خودش حاضر و ناظر ببیند، همواره سعادتمند می شود، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی مظهر اقتدار ملی و مقاومت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری ساختمان مرکزی دانشگاه اسلامشهر به نام شهید سلیمانی

نامگذاری ساختمان مرکزی دانشگاه اسلامشهر به نام شهید سلیمانی