مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 13:302021-01-06سياسي

قالیباف: وزارت صمت آمایش سرزمینی را در ایجاد زنجیره صنایع فولادی لحاظ کند


رییس مجلس شورای اسلامی از شرکت فولاد سفیددشت بروجن بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت ها، تولیدات و محصولات این شرکت قرار گرفت.

- رییس مجلس شورای اسلامی از شرکت فولاد سفیددشت بروجن بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت ها، تولیدات و محصولات این شرکت قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف ظهر امروز (چهارشنبه، 17 دی ماه) در جریان نظارت میدانی از حوزه های انتخابیه نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری، با حضور در شهر بروجن، از مجتمع فولاد سفیددشت این استان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت ها، تولیدات و محصولات این شرکت قرار گرفت.

براساس این گزارش شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری یکی از طرح های هشت گانه فولاد استانی است که در 35 کیلومتری جاده شهرکرد به بروجن قرار دارد که عملیات اجرایی آن در تیرماه 1386 با هدف توسعه اقتصادی به منظور رسیدن به جایگاه مناسب تولید فولاد در کشور به میزان 55 میلیون تن در سال، کاهش واردات بی رویه فولاد و رسیدن به خودکفایی در این صنعت، بومی سازی صنعت تولید آهن و فولاد در کشور و ایجاد اشتغال زایی مناسب در استان های محروم آغاز و مورد بهره برداری قرار گرفت.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه بازدید میدانی خود از مجتمع فولاد شهرستان بروجن از کارخانه ورق خودرو و ریل راه آهن نیز بازدید کرده و در جریان فرآی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: وزارت صمت آمایش سرزمینی را در ایجاد زنجیره صنایع فولادی لحاظ کند

قالیباف: وزارت صمت آمایش سرزمینی را در ایجاد زنجیره صنایع فولادی لحاظ کند