مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 13:452021-01-06اقتصادي

آب 163 هزار مشترک خانگی کم مصرف استان اصفهان رایگان می شود


مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان گفت: اکنون یک میلیون و 721 هزار واحد مشترک خانگی در استان اصفهان داریم که از این رقم، 9 درصد شامل طرح آب رایگان می شوند که 163 هزار واحد مسکونی را دربر می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، بر اساس طرح ملی ابتکاری آب امید ، به مشترکان خانگی کم مصرف، تخفیف صد درصدی آب بها تعلق می گیرد؛ تخفیف طرح ملی آب امید به مشترکانی اختصاص می یابد که مصرف ماهانه آن ها حداکثر تا یک سوّم الگوی مصرف است.

بر اساس قانون توسعه و بهینه سازی آب شرب شهری و روستایی کشور که در سال 94 تصویب شد، الگوی مصرفی آب برای نقاط مختلف کشور با توجه به آب و هوای هر نقطه تعریف شده است و طبق آن در هر منطقه سردسیری الگوی مصرف آب بین 13 متر مکعب به ازای هر نفر است که این رقم برای مناطق گرمسیری 18 متر مکعب مشخص شده است و به طور کلی متوسط الگوی مصرف در کل کشور 15 متر مکعب در ماه محاسبه شده است و  این در حالیست که الگوی مصرف آب در اصفهان 14 متر مکعب تعریف شده است.

هاشم امینی در این زمینه اظهار داشت: دستورالعمل اجرایی آب امید   براساس دستور معاون اول ریاست جمهوری است که اجرای مفاد بند (2) تصویب نامه شماره 106629/ت 58259 به تاریخ 23/9/1399 است و بدین ترتیب شرکت آبفا با ارسال پیام شفاف به مشترکان در خصوص میزان مصرف آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب 163 هزار مشترک خانگی کم مصرف استان اصفهان رایگان می شود

آب 163 هزار مشترک خانگی کم مصرف استان اصفهان رایگان می شود