مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 13:452021-01-06اقتصادي

احداث 2000 واحد مسکن روستایی در کبودرآهنگ


اجرا و احداث 2 هزار واحد مسکن روستایی با همکاری سازمان برنامه و بودجه یک اقدام اساسی و ماندگار در راستای خدمت به مردم است.

- سید سعید شاهرخی کمیته برنامه ریزی شهرستان کبودرآهنگ اظهار کرد :215 پروژه با 29 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان کبودرآهنگ در دست اجرا است.

وی با اشاره به اشتغالزایی 2 هزار و 88 نفر در سال جاری در شهرستان کبودرآهنگ در سال جاری، افزود: کمک سه میلیارد تومانی به پروژه های شهرستان کبودرآهنگ صورت خواهد گرفت.

شاهرخی با بیان اینکه چهار بانده کردن راه ارتباطی همدان، بهار، گل تپه و علیصدر با همکاری دولت و بخش خصوصی در حال پیگیری است، اضافه کرد: ارتقای سطح معیشت و اشتغالزایی اولویت برنامه های استان است و تدوین سند راهبردی استان با همین هدف بوده است.

وی با اشاره به سابقه انقلابی و تدین مردم کبودرآهنگ، افزود: با اجرای سند راهبردی در شهرستان کبودرآهنگ در سال گذشته 160 درصد اشتغالزایی انجام شد که بیشتر از پیش بینی سند بود و در سال جاری حدود 2 هزار و 88 نفر اشتغالزایی انجام شد در حالی که پیش بینی ما حدود یک هزار و 529 نفر بود.

شاهرخی از راه اندازی دستگاه سی.

تی.

اسکن شهرستان تا دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: یک میلیارد تومان به پروژه های شهری و 2 میلیارد تومان به سایر پروژه های شهرستان کمک خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 2000 واحد مسکن روستایی در کبودرآهنگ

احداث 2000 واحد مسکن روستایی در کبودرآهنگ