مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 14:402021-01-06اقتصادي

سازمان غذا و دارو: ظرفیت تولید الکل پس از شیوع کرونا 3 برابر شده


مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: پیش از شیوع کرونا میزان تولید الکل در داخل روزانه 5 هزار تن بود که هم اکنون بسته به میزان مورد نیاز به 15هزار تن رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سیدحیدر محمدی، اظهار کرد: پیش از شیوع کرونا میزان تولید الکل در شرکت های تولیدکننده حدود روزانه 5 هزار تن بود که هم اکنون بسته به میزان مورد نیاز تا 15 هزار تن و حتی بیشتر افزایش یافته است که نشان از افزایش 3 برابری تولید دارد.

وی افزود: پس از جلسه اخیر کمیسیون قانونی ساخت و ورود نیز، مجوز احداث حدود 49 شرکت و کارخانه تولید الکل در استان های مختلف صادر شد که الزاماً تمامی این شرکت ها ممکن است به عرصه تولید نرسد، اما در صورت بروز شرایط احتمالی، هر استان پاسخگوی نیاز تأمین الکل خود خواهند بود، ضمن آنکه تمام این شرکت ها مورد نظارت قرار خواهند داشت.

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو اظهار کرد: موافقت با افزایش تعداد شرکت های تولیدکننده الکل به دلیل شیوع کرونا اتخاذ شد و در حال حاضر نه تنها در هیچ استانی از لحاظ ذخایر الکل و محلول ضدعفونی کننده مشکلی وجود ندارد، بلکه درخواست های متعددی برای اخذ مجوز صادرات توسط تولیدکنندگان ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان غذا و دارو: ظرفیت تولید الکل پس از شیوع کرونا 3 برابر شده

سازمان غذا و دارو: ظرفیت تولید الکل پس از شیوع کرونا 3 برابر شده