مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 14:452021-01-06بين الملل

عملیات عین الاسد، شلیک به قلب تروریسم آمریکایی در منطقه


بامداد هجدهم دی ماه 98 ضربه انتقامی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی علیه پایگاه نظامیان تروریست آمریکایی در عراق با شلیک ده ها موشک بالستیک، قدرت نظامی آمریکا را به چالش کشید و هژمونی جهانی این کشور را زیر سوال برد.

- ) اما اولین گزارش جدی در خصوص تعداد بالای زخمی ها در این حمله مربوط به روزنامه القبس بود که از انتقال 16 نظامی مجروح آمریکایی به کمپ عریفجان در کویت پرده برداشت.

بعد از آن پنتاگون با گذشت چند روز از حمله موشکی اذعان کرد دست کم 16 نظامی آمریکایی بر اثر این حمله زخمی و برای آزمایش پزشکی و مداوا به خارج از عراق منتقل شدند.

فرماندهی نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه (سنتکام) هم در بیانیه ای در پی آنچه ضربه ملایم مغزی خواند، از انتقال 11 نظامی آمریکایی به آلمان پرده برداشت.

بعد از آن پنتاگون چند بار دیگر هم بر آمارش افزود و سرانجام روز 22 بهمن، بعد از گذشت بیش از یک ماه از حمله ایران، اعلام کرد 109 نظامی با آسیب مغزی تروماتیک شناسایی شده اند که نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازقبلی 45 نفر افزایش داشته است.

وزارت دفاع آمریکا افزود: همچنین در مجموع 27 نفر از نظامیان آمریکایی برای طی مراحل درمانی به آلمان منتقل شدند که افزایش شش نفری را در مقایسه با گزارش قبلی نشان می دهد و 21 نفر از آنها نیز برای تکمیل درمان به آمریکا منتقل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات عین الاسد، شلیک به قلب تروریسم آمریکایی در منطقه

عملیات عین الاسد، شلیک به قلب تروریسم آمریکایی در منطقه