مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 15:152021-01-06سياسي

ایران در مسیر پیشرفت و توسعه به هیچ کشوری نیاز ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از دماوند، امیر سرتیپ سعید شعبانیان معاون هماهنگ کننده در محل شهادت این دانشمند هسته ای در آبسرد، اظهار کرد: خیلی از مردم نسبت به شهید فخری زاده شناختی نداشتند و ایشان از فضیلت گمنامی برخوردار بودند، حتی شهید سلیمانی که نگین حلقه مقاومت است را خیلی دیر شناختیم اماچیزی که قطعی است مجازات عاملان این جنایت ها است و قطعاً در زمان ممکن انجام خواهد شد.

  وی با اشاره به خدمات شهیدفخری زاده گفت: ایشان عمدتاً در حوزه پدافند هسته ای، لیزر، امور علمی و تحقیقاتی فعال بود و دشمن به خاطر ارزش خدمات و کمک شایان ایشان به انقلاب سعی در حذف ایشان کرد.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: زمانی که در کشور ما کیت شناسایی کوید 19 ساخته شد، کشورهایی مانند آمریکا دستمال توالت و ماسک نداشتند که میان مردم خود توزیع کنند.

امیر شعبانیان ادامه داد: شهید فخری زاده از دانشمندان مؤثر و رده بالای دانشمندان کشور بود؛ زمانی آزمایشگاه سطح 3 در کشور وجود نداشت اما توسط ایشان ساخته شد.

وی اضافه کرد: ساخت واکسن کرونا و رسیدن به مرحله تست انسانی توسط این شهید انجام شد و فعالیت های علمی شهید فخری زاده سبب شد تا نام او به عنوان 5 شخصیت ایرانی در لیست 500 نفره ثبت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در مسیر پیشرفت و توسعه به هیچ کشوری نیاز ندارد

ایران در مسیر پیشرفت و توسعه به هیچ کشوری نیاز ندارد