مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 15:402021-01-06سياسي

مردم از تجمعات غیرضروری خودداری کنند


با توجه به فصل سرما و ویروس کرونای انگلیسی ضروری است که مردم با رعایت دقیق پروتکل ها، همچنان از برگزاری تجمعات غیر ضروری خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه ریاست حسن روحانی رییس جمهور بررسی شد.

این برنامه شامل اصول اخلاق پزشکی واکسیناسیون، اهداف و مراحل مختلف زمان بندی ها بر اساس دریافت محموله های واکسن، اولویت بندی گروه های هدف و نحوه دستیابی به اهداف، پشتیبانی و ملزومات لازم برای واکسیناسیون، مدیریت داده های عملیات و پایش و ارزیابی واکسیناسیون، محل ارائه خدمت و نیروی مورد نیاز و آموزش آنان، نحوه مراجعه افراد و امنیت واکسیناسیون است.

رییس جمهور در این جلسه با اشاره به تجارب درخشان ایران طی دهه های گذشته در امر واکسیناسیون در مقابله با بیماری های مختلف، گفت: بی تردید با بهره گیری از این تجارب، امیدواریم در تولید، تأمین و اجرای واکسیناسیون مردم در مقابل بیماری کووید 19 به موفقیت چشمگیری دست یابیم.

روحانی افزود: اگرچه واکسیناسیون با محوریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می گیرد اما همه کمیته های دیگر ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا با توجه به مراحل مختلف و پیچیدگی ها، حساسیت ها و جمعیت آماری بالا برای واکسیناسیون، باید با مأموریت ها و شرح وظایف مشخص با کمیته بهداشت و درمان همکاری کنند و قرارگاه عملیاتی ستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از تجمعات غیرضروری خودداری کنند

مردم از تجمعات غیرضروری خودداری کنند