مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 15:402021-01-06بين الملل

جورج دابلیو بوش در مراسم تحلیف بایدن شرکت می کند


بنابر اعلام سخنگوی خانواده بوش، رییس جمهور اسبق جمهوری خواه آمریکا و همسرش در مراسم تحلیف رییس جمهور منتخب در روز بیستم ژانویه (اول بهمن) شرکت خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  جورج دابلیو بوش و همسرش در مراسم تحلیف در مقابل ساختمان کنگره در واشنگتن دی سی تجمع کرده اند تا ادعاهای اثبات نشده ترامپ درباره تخلف گسترده انتخاباتی را تکرار کنند.

بنا بر گزارش وبگاه هیل ، در جلسه امشب کنگره، پیروزی بایدن با 306 آراء الکترال در مقابل ترامپ با 232 آراء الکترال مورد تأیید قرار می گیرد اما برخلاف سالهای گذشته که فرایند تأیید پیروزی رؤسای جمهور جدید آمریکا در جلسه کنگره به صورت آرام برگزار می شد، امسال این جلسه توجهات زیادی را به خود جلب کرده است زیرا ترامپ نمایندگان جمهوری خواه کنگره در مجلس نمایندگان و سنا آمریکا را تحت فشار قرار داده تا با نتایج آراء الکترال کالج (مجمع گزینندگان) در چندین ایالات کلیدی آمریکا مخالفت کنند.

طبق این گزارش، ترامپ هواداران خود را با ادعاهای مکرر و بدون سند و مدرک تقلب و بی نظمی گسترده در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 (13 آبان ماه) تحریک به برگزاری تجمعات اعتراضی کرده و معترضان قرار است امروز (چهارشنبه) شعار سرقت را متوقف کنید سردهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جورج دابلیو بوش در مراسم تحلیف بایدن شرکت می کند

جورج دابلیو بوش در مراسم تحلیف بایدن شرکت می کند