مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 16:052021-01-06اقتصادي

صادرات 134 میلیون دلاری استان اردبیل/ افزایش 40 درصدی وصول درآمدهای مالیاتی


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: در 8 ماهه اول سال جاری میزان صادرات استان اردبیل به 134 میلیون دلار رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد مناسبی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا نوروزی عصر امروز در وبیناری با حضور مسؤولان یی در کشور، گمرک بیله سوار همواره فعال بود و در 8 ماهه اول سال جاری میزان صادرات استان اردبیل به 134 میلیون دلار رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد مناسبی داشته است.

وی افزود: استان اردبیل دارای پتانسیل های بسیار زیاد در حوزه های مختلف اقتصادی بوده اما متاسفانه در طی سال های گذشته علی رغم اقدامات انجام یافته، همواره سهم استان اردبیل از تولید ناخالص داخلی زیر یک درصد بوده که از این رو نیاز به برنامه ریزی دقیق در راستای افزایش سهم استان اردبیل در این شاخص است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل با اشاره به میزان درآمد مازاد استان در سال جاری بیان کرد: در 9 ماه اول سال جاری به طور متوسط هر ماه 10 میلیارد تومان مازاد درآمد در استان اردبیل داشته ایم و پیش بینی می شود که با روند موجود تا پایان سال این میزان به 120 میلیارد تومان برسد که این رقم حدود 20 درصد بیشتر از رقم مصوب برای استان اردبیل است و انتظار داریم که این مازاد درآمد برای جبران کسری های تملک و اعتبارات هزینه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 134 میلیون دلاری استان اردبیل/ افزایش 40 درصدی وصول درآمدهای مالیاتی

صادرات 134 میلیون دلاری استان اردبیل/ افزایش 40 درصدی وصول درآمدهای مالیاتی