مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 16:152021-01-06سياسي

ترس در مکتب سلیمانی جایی ندارد/حاج قاسم در منطقه با استکبار جنگید


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه در مکتب سلیمانی ترس معنایی نداشت، گفت: حاج قاسم در منطقه فقط با داعش رو به رو نبود بلکه با کل استکبار می جنگید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری عصر امروز در همایش ادبیات ملی مقاومت که در دانشگاه کوثر بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه ولایت مداری و انقلابی گری از ویژگی های بارز مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی است، اظهار کرد: شهید سلیمانی در صحبت های خود تاکید کرده بود که اگر ملتی فاقد رهبر حکیم، بصیر، هوشمند باشد، به طور قطع آن ملت با شکست مواجه می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه بسیاری از انقلاب ها به علت عدم وجود رهبری آگاه و حکیم، از بین رفتند، تصریح کرد: انقلاب و انقلابی گری خط قرمز مکتب شهید سلیمانی بود و در سال های مختلف فعالیت خود به جد از جناح های سیاسی فاصله گرفت و خدمت به مردم به دور از هیچ گونه حواشی، در اولویت کاری سردار دل ها بود.

وی با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی اهل خطر و مرد میدان بود، افزود: مسلمان واقعی همیشه اهل خطر است و سردار حاج قاسم سلیمانی نیز در مبارزه با تروریسم خطر را برای محافظت از خاک و وطن خود به جان خرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترس در مکتب سلیمانی جایی ندارد/حاج قاسم در منطقه با استکبار جنگید

ترس در مکتب سلیمانی جایی ندارد/حاج قاسم در منطقه با استکبار جنگید