مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 17:152021-01-06اقتصادي

معرفی 483 باشگاه دار در مرحله دوم ثبت نام تسهیلات کرونا


مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از معرفی 483 باشگاه دار این استان در مرحله دوم ثبت نام تسهیلات کرونا خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از معرفی 483 باشگاه دار این استان در مرحله دوم ثبت نام تسهیلات کرونا خبر داد.

حشمت الله امان الهی شانزدهم دی ماه با اشاره به فعالیت حدود 850 باشگاه خصوصی در سطح استان، اظهار کرد: این باشگاه ها اکثراً در مرحله اول موفق به دریافت و یا ثبت نام تسهیلات کرونا نشده بودند.

وی با اشاره به پیگیری های انجام گرفته برای ارائه تسهیلات کرونایی به این باشگاه داران، افزود: با شروع مرحله دوم ثبت نام وام کرونایی تاکنون 483 نفر از صاحبان باشگاه های خصوصی استان به وزارت ورزش و جوانان معرفی شده اند.

امان الهی با اشاره به ثبت نام 312 نفر در سامانه میز خدمت وزارت ورزش و جوانان متقاضی دریافت تسهیلات کرونا، اضافه کرد: از این تعداد 230 نفر برای ثبت نهایی مبلغ و تکمیل پرونده در سامانه کارا کرونا تاییدیه گرفته اند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه این تسهیلات با بهره 12 درصد و تنفس شش ماهه پرداخت می شود، ادامه داد: از باشگاه داران می خواهیم به خاطر تراکم زیاد متقاضیان در کشور مراحل تکمیل ثبت نام خود را به روزها و یا ساعات پایانی موکول نکرده و هرچه سریع تر در این زمینه اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 483 باشگاه دار در مرحله دوم ثبت نام تسهیلات کرونا

معرفی 483 باشگاه دار در مرحله دوم ثبت نام تسهیلات کرونا